Dlaczego?
Ponieważ zeszłoroczne zaczęłam realizowac dopiero wczoraj. Zresztą poprzednie też miałam z rocznym opuźnieniem, a to co chciałabym w tym roku wolałabym tyle nie opóźniać.
Nie chcę opóźniac tegorocznego życzenia- ok to już wiem ALE nie wiem co miałoby być takim postanowieniem? ^_^ mam pomysły, obrazy, idee ale..
Wiem musi być koniec z ALE! ;)
Co moje niewypowiedziane-niepomyślane życzenie noworoczne ma do nowego bloga?
Sama jeszcze do końca nie wiem :)
Po prostu czasem mam potrzebę NIEREGULARNEGO popisania na różne tematy. Raz zrecenzowanie koreańskiej dramy którą mocno się przejełam, innym razem opisanie pokazu fajerwerków. Kiedy indziej podzielenie się zachwytem nad widzianym 'widoczkiem', artem czy innym badziewiem ;)
Rzeczy, które nie pasują do tych które dotychczas prowadzę lub..
no tak jest jeszcze mój blog widmo ale tam problemy z logowaniem często mam-> uroki onetu :/
Są też pomysły, na które mam blogowe plany lecz na razie materiału za mało- no i ile blogów można pisać?
To co tu w przyszłości wypocę bedzie zupełnie moje, SUBIEKTYWNE, blondynkowoniebieskookie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz